Οργάνωση Πελατολογίου και Προϊόντων
Με την καταχώρηση συγκεκριμένων χαρακτηριστικών, όπως ο τύπος, ο γεωγραφικός προσδιορισμός, η κατηγορία πελάτη, ο βαθμός και ο χρόνος επισκεψιμότητας, το σύνολο του πελατολογίου εμπλουτίζεται και γίνεται ευκολότερα διαχειρίσιμο. Με συγκεκριμένους μηχανισμούς γίνεται ανάθεση πελατών στα μέλη της ιεραρχίας πωλήσεων, με αποτέλεσμα την δημιουργία καναλιών πωλήσεων.
Αντίστοιχη διαδικασία, όσον αφορά την οργάνωση, ακολουθείται και με τα προϊόντα προς πώληση, με την κατηγοριοποίησή τους σε groups και brands και την πλήρη καταγραφή των χαρακτηριστικών τους, όπως τη φύση, τη συσκευασία και την τιμή τους. Επίσης δίνεται η δυνατότητα καταχώρησης κατευθυντήριων γραμμών, όσον αφορά το marketing και τον τρόπο πώλησης του κάθε προϊόντος.
|
 |
Οργάνωση Υλικού Marketing
Στόχος είναι το ενιαίο, πλήρες και εύκολα διαχειρίσιμο υλικό marketing από τους πωλητές. Έτσι, παρέχεται η δυνατότητα να οργανωθεί το υλικό Marketing (φυλλάδια, οδηγίες χρήσης κλπ), κατά Είδος, Μάρκα κλπ, όπως επίσης και promotions που ενδέχεται να ισχύουν το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Επίσης μπορεί να αναπτυχθούν τεχνικές πωλήσεων προς τον τελικό καταναλωτή, ώστε ο πελάτης μας να επιτύχει την καλύτερη προώθηση των προϊόντων του στην αγορά.
|
 |
Οργάνωση Επισκέψεων Πωλητών
Για τον κάθε πωλητή δημιουργούνται περιοδικά δρομολόγια ( ημερήσια, εβδομαδιαία, μηνιαία ) με σύγχρονη ένταξη του πελατολογίου του σε αυτά. Το χρονοδιάγραμμα και η σειρά των επισκέψεων ακολουθεί συγκεκριμένους κανόνες που ορίζονται παραμετρικά στο σύστημα. Επίσης προσφέρεται διαδραστική απεικόνιση του κάθε πλάνου επισκέψεων, ώστε να γίνουν πιο εύκολες οι μετακινήσεις και να επιτευχθεί ο μέγιστος δυνατός αριθμός επισκέψεων.
|
 |
Reporting (MIS)
Όλη η πληροφορία του συστήματος προσφέρεται στους χρήστες μέσω πληθώρας αναφορών (reports) και σε διάφορες μορφές (αναλυτικά δεδομένα επισκέψεων, καλύψεις, διείσδυση σε σχέση με τον ανταγωνισμό, KPIs). Οι αναφορές συνδυάζουν όλα τα δεδομένα του συστήματος προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο μία ολοκληρωμένη εικόνα της λειτουργίας του τμήματος πωλήσεων και της θέσης στην αγορά τόσο των προϊόντων της εταιρίας όσο και του ανταγωνισμού.
|
 |