SF.O - SalesForce Organizer

SALESFORCE - ORGANIZER

SF.O

 

Το SF.O είναι ένα καινοτόμο λογισμικό, που απευθύνεται σε κάθε οργανισμό με ενεργό δίκτυο πωλήσεων, έχοντας σαν αντικείμενο την ολοκληρωμένη οργάνωση του δικτύου και την πλήρη διαχείριση των διαδικασιών που εκτελεί, με στόχο την αύξηση της αποτελεσματικότητας με το ελάχιστο δυνατό κόστος.  

Το πληροφοριακό αυτό σύστημα αξιοποιεί τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα (internet, smartphones, tablets) και τα καθιστά πολύτιμα εργαλεία στην τάχιστη αποτύπωση των εκάστοτε αναγκών της αγοράς και του ανταγωνισμού, προσφέροντας το πλεονέκτημα της συνεχούς βελτιστοποίησης των πρακτικών και των διαδικασιών που ακολουθούνται από το δίκτυο πωλήσεων. 

 

Η βασική λειτουργικότητα του συστήματος SF.O, απεικονίζεται στο διπλανό διάγραμμα ροής. Όπως παρατηρούμε το SF.O αποτελείται από δύο υποσυστήματα.

Το SF.O bo(backoffice) και το SF.O mob(mobile).

To SF.O mob(mobile), είναι το υποσύστημα που συγκεντρώνει τις πληροφορίες από την αγορά, και τις μεταφέρει στο SF.O bo(backoffice), που αναλαμβάνει την ανάλυση τους και τον επανασχεδιασμό της στρατηγικής.

Η βέλτιστη οργάνωση του τμήματος πωλήσεων συμβάλει στην στοχευόμενη διαρκή απεικόνιση της κατάστασης στην αγορά και με την χρήση των δεδομένων που συλλέγονται χαράσσεται η εταιρική στρατηγική πωλήσεων. Επιπροσθέτως με την συνεχή καταγραφή, ενημέρωση και διαχείριση του πελατολογίου και την συλλογή δεδομένων που αφορούν τον ανταγωνισμό, αυξάνεται η αποτελεσματικότητα και η παραγωγικότητα του δικτύου πωλήσεων.  

 

 

SF.O backoffice

Οργάνωση Ιεραρχίας Πωλήσεων

Οργάνωση Πελατολογίου και Προϊόντων

Οργάνωση Υλικού Marketing

Οργάνωση Επισκέψεων Πωλητών

Reporting (MIS)

Διασύνδεση με CRM / ERP

 

SF.O mobile

Εκτέλεση Δρομολογίου / Ad hoc Επισκέψεις

Παρουσίαση Προϊόντων / Υλικού Marketing

Καταγραφή Παγίων, Προϊόντων / Ανταγωνισμού 

Παραγγελία